fredag

i morse vakna jag fortfarande med feber men tog ipren och åkte med Totta å hästarna till stav kliniken för att sko dem.. kände att en liten utflykt inte var fel men ändå inte för högt tempo.
 
Men jag känner mig himla pigg idag jämfört med igår, känns som jag åkte på influensan och antingen tack vare aloevera så slapp jag en långdagen influensa.. helt sjukt i alla fall om det nu var aloevera eller vad det var som gjorde att jag blev frisk så snabbt vet man inte, men snabbaste gången jag blivit frisk i alla fall.
 
sen fick jag frågan om jag ville komma och äta lunch på mitt nya jobb så det gjorde jag eftersom jag kände mig helt frisk.
Så tog mig dit åt lunch satt där och prata länge med de andra och efter typ 2 timmar tog vi in mina hundar i lokalen när nästan alla dagishundar gått hem och det bara var en personalhund kvar också. det gick bra men dom tyckte det var himla roligt och leka med en labbetik (lika barn leka bäst) typ haha ;)
 
Ska bli så roligt att få komma dit på måndag och tillhöra deras gäng, vara anställd och ha en vardag!
i love it!
 
jag älskar och jobba, kan inte riktigt komma till ro att bara vara hemma med hundarna.
i morgon ska jag hör och häpnad åka på hästtävling med Jenny och Sandra Davidsson :) det blir toppen det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0