Måste rycka

Måste rycka upp mig i bloggandet så läsarna har något att läsa :)
 
Jag har trimmat mkt lydnad med Lucas de senaste dagarna, det går både framåt och bakåt i träningen..
Det som funkar ena dagen går inte dagen efter, jag hade ett fint ställade under gång och började träna ligg under gång och när jag sedan dagen efter skulle ha ställande igen så la han sig ner hela tiden så fick börja om nu med ställandet..
 
Har övat mycket ingångar också, det funkar ibland och ibland inte.
 
Övat lite platsläggning också men vi får helt enkelt mata på med övningar så hoppas jag att hans hjärna samlar ihop infon och allt faller på plats tillslut :)
 
Milton är inne i nån flum period just nu och hör typ det han vill höra.. haha.
 
Lucas fick akupunktur i onsdags, hon tyckte han hade väldigt fin muskelatur och mjuka muskler vilket var roligt. Han fick akupunktur för avslappning och stressad mage,vet inte om det direkt gett resultat tror man måste gå flera gånger innan de träder in.. hon tyckte även att jag inte skulle ge majs till honom utan kolla efter ett foder utan majs. Så får forska i det..
 
Igår var vi och fira min bror och hans dotters födelsedag på Olerys i globen, vi spelade minigolf och hade det väldigt trevligt.
Idag ska jag på mitt första möte på Body Joy för att börja träna där.. ska bli mer skonsam mot kroppen och börja leva ett nyttigare liv får se hur det går.


Kommentarer
Nina

Har också fått rådet att ge foder utan majs, hittar du något bra så får du gärna höra av dig.

2014-03-09 @ 20:51:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0