tiiisdaa

Idag har jag börjat dagen i skogen med Lucas å Milton. Lucas fick springa lite på bandet också efter skogen..
 
Sedan har jag tagit mina dagishundar på en löprunda, lyckades springa i 30minuter och nästan 5km så jag är mkt nöjd att jag orkade så bra :) fudnerar på om det är aloevera tillskottet som jag äter...
 
efter lunch tog jag ut grabbarna grus och övade lite lydnad.. gick ganska bra, jag trimmade på fotgående och inkallning med Milton som mest bara flamsar..
 
Lucas övade fotgående han var sådär idag... sen övade vi läggande under gång och det gick faktiskt ganska bra sen kom problemet jag sklulle öva ställande under gång men då la han sig ner.. typiskt.. får testa att göra stanna i morgon.
 
sen övade vi lite med apporten han vill ju så gärna bära på den och gå i väg men han måste ju sitta still och bara hålla svååår uppgift.
 
Sen har Lucas gått på bandet i uppförsbacke i nästan 30minuter i långsam hastighet.
 
Varit och hämtat vilt också nu på kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0