dagen..

Idag började jag dagen med en tur i skogen tillsammans med chefen och hundarna :) de fick röjja i typ 40 min innan vi gick tillbaka till dagiset.
 
Jag har fått en ny ansvarshund en liten labradorvalp på 5månader :) gulli liten vovve...
 
Sen var vi ute med alla dagishundar innan lunch i skogen, på lunchen fick Lucas träna på att apportera träapport inför ev lydnadstart. Det gick himlans bra :)
Så vi träna det en stund innan han fick gå på bandet, idag har han gått långsamt på bandet i uppförsbacke, det är bra träning för hans rygg.
 
På onsdag ska Lucas få akupunktur ska bli spännande och se om det gör nån skillnad.
 
Lucas har varit väldigt lugn och nöjd idag på dagis vilket känns bra att han trivs och kan vara lugn i den miljön, Milton har ju klickertränat mig att få saker haha jag daltar rätt mkt med honom så han blir lite rörig för att få igång mig men jag ignorerar honom så lugnar han sig också..
 
i morgon funderar jag på att löpträna med min dagshundar, haha får se om jag orkar..
 
i morgon ska jag även ta tag i tränningen med lucas ingångar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0