Skrev

Skrev ett inlägg som försvann?! 

Igår var vi på hästtävling! Åååå vad jag saknar det, framförallt Mollie! 

Vi har sedan vilat hela helgen för min förkylning vill inte ge sig, dock har jag ingen feber längre :)

I morgon är första arbetsdagen!! Whiiii längtar as mkt .

Har ev planerat in en lydnads tävling i mars men ska testa momenten i veckan med nya chefen så sjukt kul att ha med hundarna på jobbet och kunna träna dem på lunchen med andra träningsgalna människor :) så sjukt peppad på träning och tävling detta år! 

Tänkte försöka mig på B prov, ta LP1 i lydnad och viltspårschampion men vi får se om vi hinner med allt plus utställning så klart! 

Lucas kommer få ligga i hårdträning 




Kommentarer
Sara, Maya & Vimsa

Gud vad fina pojkar! <3

2014-02-24 @ 21:10:05
URL: http://www.saraleppanen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0