Hur går det

Många frågar hur det går, om jag trivs etc..

Jag trivs väldigt väldigt bra! Tror faktiskt jag aldrig varit på en arbetsplats där jag trivts så bra från början och känt mig trygg..

Jag börjar kl.9 så jag åker till jobbet ca 7.30 för att hinna gå ut med mina rally räkor innan ;) i morse tog jag med en i personalens labbe tik oxå till skogen, då går jag ca 1 timme med dem där och låter de springa fritt och leka med varandra.. 

Kl9 är jag åter på jobbet och låter mina hundar lägga sig i sin ruta med sängar. 
Ca 10 går jag ut med mina dagis hundar i 2 timmar alternativ så låter går jag bara ut och kissar dagishundarna, jag kan sätta nån hund på löpbandet etc. 

11.30 alt 12.00 är det lunch och då äter jag samt tar ut mina egna hundar på kiss runda.

Efter lunch så ska antingen dagishundarna rastas lätt, gå på bandet eller spela spel. 
Lucas har fått gå/ springa bandet på eftermiddagen som komplement av promenaderna, Milton har fått testa att endast gå långsamt på bandet.

Sen är det dax att städa lokalen och några hundar börjar gå hem.

Arbetstiderna är 7-16 eller 9-18 jag går inte heltid än.. Så jag kör lite flygande schema..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0