Nyhet

Nu ska jag gå ut med vad som hänt!

Jag kommer inte åka till skara för att jobba, jag har nämligen fått jobb i Stockholm :)

Jag ska på måndag börja jobba på ett hunddagis! Hundarna får följa med dit och vara där samt utnyttja gåband och vibrations platta!
Jag är verkligen glad att få göra detta då mitt störta intresse är hundarna..

Så nu vet ni det :)

Ni kan gå in på min nya arbetsplats:
www.harligahundar.se

För ointressant vetande finns det två flattar där var av en är Yatzy som jag ställde ut på stora Stockholm åt hundägaren, sen visste jag inte att han var där när jag kom dit på interjuv utan det blev ett oväntat men roligt besök 


Kommentarer
Nina

Grattis till nya jobbet 💐💐💐

2014-02-20 @ 17:15:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0