Dålig uppdatering...

Jobbat tidiga mornar å sen ut till stallet, flyttstädat, varit i stan på middag ja det mesta som man ska göra när man hinner så inte hunnit blogga..

Lucas e i fjällen och Mollie har varit väldigt förkyld men helt klart på bättringsvägen tror jag ska försöka tömköra i morgon om hon e snor fri :)

Så det händer inte så mkt just nu..
Försöker hitta nån som e sugen på å ta Mollie kanske två dagar i veckan så ja hinner göra annat eller mest bara andas! :)
Men svårt å hitta nån som passar in med en unghäst å verkligen kan å sätter hästen i första centrum å förstår mitt upplägg å inte tycker att de kanske alltid får rida å träna då en 4 åring inte pallar det, så måste va någon som e flexibel å förstående men ändå duktig som kan se till att hon lär sig något.. En balansgång det där.. Nu ska jag göra mig klar för sängen, trött tjej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0