..

Dålig uppdatering pga. jobb, hund och häst...

I lördags tog en av stalltjejerna hand om Mollie då jag jobbade 9-18 och sen skulle på middag.
Lucas var hos lena och myste, de gick långpromenad i skogen och badade i sjöarna :)

Trevlig stall/tjej middag hos Mia på lördakvällen, blev sent :)

Igår jobbade jag 11-20 och började dagen med att lämna lucas hos Lena igen och for till stallet med Julia, hade kvalitets tid med Julia innan hon flyttar känns så konstigt å tråkigt att hon flyttar före mig å att vi inte kommer ses lika ofta :(

Idag har jag oxå varit i stallet tidigt och tömkört, hon va jätte pigg men otroligt fin det ger så mkt resultat att tömköra den lilla hästen..
Hon visade sina fina små skutt språng med skuten rygg å bockningar, så fint :)
Nu ska jag snart jobba 10-19 :)

Snart får jag oxå byta stall, det har varit väldigt rörigt senaste tiden med stall.. Jag har bytt mkt stall det senaste året mer om det i ett annat inlägg..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0