fredagsmys

Öppnade på jobbet i morse kl.6.. man är rätt trött efter det kan jag säga då jag går upp typ 5 för å hinna kasta i mig fil å nötter..
Efter jobbet blev det stallet en snabb vända Mollie såg pigg å glad ut men får vila idag. mockade å fixade allt utom vattnet för det gjorde söta Amanda.
Körde Julia till kovik å klappa lite på både Zeta och Sarahs nya häst Linnea.
Efter den lilla turen blev det ett långpass på gymmet med löpband i 30 min med uppförsbacke läge, direkt efter körde jag spinning i 15 minuter, bytte om å hoppade i bassängen och simmade 400 meter.,
Nu e benen rätt möra faktiskt, men känner ändå att jag har rätt bra kondis trotts allt :)
Ätit middag med Julia på en resturang nära min lägenhet dom har verkligen en pasta rätt å dö för, det är så sjuuukt gott å äta pasta carbonnara där!! måste verkligen prövas för er som bor nära Gustavsberg!
Nu dax å sova för i morgon blir det runsten med jenny å Sibbe! vi ska åka kl 6.. ska försöka ta lite bilder tror jag i morgon men kan inte lova något.. natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0