Ledig?

Söndag = Ledig? inte mycket i min värld..
Började i morse med på packa ner mitt liv igen i flyttkartonger.. nu bär det av hem till min älskade lägenhet!!
När jag packat allt i kartonger bar jag in dem i skåpbilen å körde det till min lägenhet där var min bror som även skulle packa in sina saker i skåpbilen..

Efter det så bar det av till Anna med Saga för lite träning med jakt på tapeten! :)
Lucas va väldigt på idag och väldigt ofokuserad så det blir nog lite passiv träning nästa gång vi åker dit..
Men vi håller på å öva in närsöks signal ska även bli min läxa..
Vi tog mycket markeringar idag oxå det tyckte lucas va kul :)

Men somsagt han var inte helt med på noterna hela tiden.. men vad ska man göra?! man kan inte alltid va på topp å Lucas är faktiskt inte så gammal..

Sen blev det hem igen å fortsätta flytta med min bror å när vi väl åkt massor så tog jag mig ut till stallet där jag gick promenad med pluttfian tillsammans med Julia, Zeta å Hubbe oxå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0