sjuk..

är sjuk å varit hemma från jobbet idag, så sjukt tråkigt..

Igår var jag å tränade med Lucas hos Anna han var sååå duktig och jag är så nöjd med gårdagens träning då vi verkligen tog ett stor steg framåt igen, det går nästan alltid frammåt med honom..
Han sa knappt något igår under pasiviteten, han var tyst och snäll jag la stor tid på att ge honom uppgifter och komandon när vi skulle titta på vid andras hundars arbete, så himla kul!
Och han fick bara öva lite närsök å hämta två markeringar samt ett linjetag då jag verkligen la mkt tid på att han skulle vara tyst.

Mollie fick ridas lite sporadisk då min älskade vän Teppi var i stockholm och ville titta å hälsa på.. Mollie var fin det lilla jag red, lite pigg men annars helt ok.
Teppi som inte ridit på ett år fick sitta upp å skritta samt trava lite oxå å hon skötte ryttarbyter ritkigt bra och Teppi såg inte alls ringrostig ut så det va trevligt.

Jag va något bättre igår på kvällen i min förkylning men under natten å i morse modde jag riktigt illa.. Så jag förblev hemma och kommer få vara hemma i morgon oxå, onsdag är jag ju ledig å sen kör jag på torsdag - måndag... men alltid så trist å vara sjuk..


Kommentarer
Teppi

SÖTNÖT! Tack snälla för att jag fick komma och titta!! och rida! haha mollie är så jävla fin! :)

kommer hem i juni igen, får man komma ut då me????? :D:D

2012-04-24 @ 11:09:48
URL: http://thereselundberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0