snö

vaknade i morse av att det ringde på min mobil 5.20 det va jenny som berättade om att det va snökaos ute, jag vart förvånade å kollade ut å ja det var verkligen massa snö ute.. jag orkade faktiskt inte ens bli arg.
Vi ställde in tävlingen då jenny hade sommardäck på både bil och släp.

sov vidare och vart lite mer utvilad ;) stannade till på lindex å handla present till min brorson som fyller 4år och sen for jag ut till stallet i snömodden..
mocka å sånt lite snabbt å sen direkt hem till mamma å pappa för att göra mig klar..
Cara Mia fick vila idag men i morgon så får jag nog sätta lite fart på ridningen igen faktiskt om det ska bli nått bra på tävlingen..

varti på kalas nästan hela eftermiddagen, är nu hemma ohs mamma å pappa för å kolla på tv, har ju ingen tv hemma hos mig då jag inte orkat flytta med den än.. haha latkorv..
tror det blir gymmet i morgon bitti å sen jobba lite å sluta med stallet efter jobbet!

ha en mys lördag nu alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0