stallet.

Ska snart åka till stallet, har precis badat lucas så det tar såklart emot å åka dt då han kommer skita ner sig på 1 gång...

Tror det blir en lugn dag för mollan idag med då det är pontus träning i ridhuset å då kan man inte rida där.. alt så rider jag i nån av grushagarna lite lätt.. skulle vara mysigt å rida ute nu i fina solen.

jag mår bättre idag i min förkylning men tar det lugnt iaf så jag inte får tillbaka min förkylning.

Hoppas på att någon vettig person hör av sig om att bli medryttare på Mollie.. Min fina lilla plutta :)
Teppi red henne riktigt bra här omdagen hon sköter sig med nya ryttare på det tycker jag e bra :) dock e teppi väldigt duktig på å rida.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0