tooorsdag

Uppe tidigt i morse för å fixa Mollie, hon va inte snorig idag å inte igår heller så jag tömkörde lite lätt i ridhuset typ bara trava ett par varv å tog en liten galopp i bara högervarv å då bralla hon gärnet, tycket det va så kul å få röra på sig igen :)
Härligt med glad häst! Sen fick hon gå ut å mysapysa i hagen!
Lilla tjejen.. kanske kan rida till helgen vore så kul!
Nu har jag även gjort det. anmält mig till min första riktiga tävling på henne, det blir hufudsta den 5 maj 90 och 95 cm för henne :)
Ska bli så spännande och kul få se vad hon säger om ny tävlingsplats.. ska maila å kolla med dem om det går och longera hos dem i nån vrå.. kanske har turen med mig man vet aldrig..
Lucas har åkt till landet med mamma å pappa.. så han e nog nöjd.
Jag själv har jobbat till stängning idag så nu e jag trött å borde sova då jag öppnar 6 i morgon bitti igen härligt!
Helgen blir det nog runsten på lördag med Jenny å Sibbe, söndag lite jobb.. härliga tider!
må så gott!
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0