Alfons



Dark Flyers Going Wrong Sandpiper
"Alfons"
2008.09.11 - 2011.03.09

Kan nog inget annat än och säga att alla som vet vem du är saknar dig <3 Du var mitt allt i livet och jag kan en i dag få svårt och andas för att du inte finns hos mig längre.
Min första hund som alltid fanns vid min sida, han såg till att jag gick upp alla dagar i veckan oavsett hur jag mådde, han såg även till att andra kom ihåg honom han var en hund som man aldrig kommer få uppleva igen.

Så mycket skratt och glädje han gav oss, han var en livsnjutare som älskade och stå i fören på båten ut till mammas och pappas landställe. Bada i tid och otid :)
Vi saknar dig så och jag önskade att du fanns hos mig ett litet tag till men är så tacksam för den tid jag fick ha med dig älskade älskade hund!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0