Bloggen

Sarah håller på och designar min blogg åt mig vilket jag är otroligt tacksam för då den behövde uppdateras helt klart och med detta så har även jag tagit bort det gamla och lagt in massa nytt!

Jag har nu börjat blogga lite smått fast Sarah inte är klar :p hoppas hon inte blir allt för irriterad när hon ska finslipa det sista ;)

Idag har Mollie fått vila eftersom hon gått tre dagar på raken var av en hopplektion i tisdags, vill inte köra slut på henne när hon e så ung.
Tänkte att i morgon skitta ut lite i snön med henne å Lucas.

Lucas vilar sig i form skulle man kunna säga, jag började ju träna med honom men så kom snön och då tappade jag all motivation och insperation.. Men han vill jobba och jag borde ta mig i kragen och göra något åt det då jag valt den rasen som behöver jobba.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0