dålig uppladdning..

Då har jag varit i stallet och ridit Mollie som inte alls var på sitt bästa humör.. Inte speciellt kul då hon mest var spänd för ljud osv..
Känns inte som en bra uppladdning inför i morgon faktiskt, men men får göra det bästa av situationen!


Ang hennes korsgalopp vet jag precis vad det är för fel å varför hon gör så, jag vet vilka övningar jag ska använda mig ut av för att förbättra det.. å vill jag ha hjälp med min häst så ber jag om det behöver inte se kommentarer om hur jag ska göra å varför hon gör det när jag redan vet det.. trött på folk som ska tala om för mig vad jag ska göra med min unghäst när jag redan vet vad jag ska göra å betalat pengar till tränare..

Tycker det är spännande att folk som inte ens sett hästen i verkligeheten kan utala sig om hennes problem och hur jag ska göra för å bli av med det.. har trotsallt ridit in ett par hästar å vet vem man ska be om hjälp, så behöver jag hjälp så frågar jag om den samt ber den som ska hjälpa mig kollar på min häst i verkligheten å inte via film eller ord..

Nu ska jag planera morgondagens pay and jump!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0