..

Gårdagen bara försvann som en storm blåst förbi...
Jobbade från 9- 16.30 sen bara snabbt hem och hämta andan å pussa lite på min busiga hund för att sen åka till Carin där det bjöds på pjamasparty för 9 åringar!
haha..

Full fart på dem å sen satt jag och Carin å babbla till kl.1 på natten innan jag tog blåa faran och for hemm eller rättare sagt gled hem för det var snorhalt på vägen.
Det var i vilket fall så mysigt å våra där och jag blev kär i Carins Rottis som dock mer är som ja en heffaklump som vill bli klappad å sova, någon vidare vakthund är han då rakt inte..

Jag red aldrig utan det fick faktiskt julia göra :)
Så nu har en annan ryttare fått rida på Mollie för första gången i hennes liv, jag får vara ärlig å säga att jag var lite nervös för vad lillhästen skulle tycka men hon hade skött sig galant å Julle tyckte otroligt mycket om min lilla häst vilket är så kul! Man får lite bekreftelse över att man gör ett bra jobb med henne.

Lucas har varit hemma med mamma i två dagar, han har hittat på massa bus när jag lämnat honom å mamma somnat i soffan.. suck det mesta har strykt med dessa två dagar allt från en korg till hårschampo.. så Lucas är inte på topp 10 just nu om man säger så..

Dagens schema blir jaktträning i nykvarn! så kul!
Jag tycker det är kul när Lucas tycker det är kul och idag ska vi även hämta fåglar kan bli spännande å se vad han gör av saken.. han bar ju iallafall kråka när han va liten :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0