..

Vilken helg jag haft :) den har varit givande med så mkt träning för mig och mina unga djur!

Lucas som fick köra jakt i går och Mollie som fått åka transport och hoppat idag, jag är så nöjd med mitt liv när jag får göra det jag tycker bäst om. Arbeta med mina djur <3

Nu måste jag sätta upp nya delmål och kolla lite vad jag ska hitta på och när.. Allt ska vara planerat för alla som känner mig vet att även om jag planerar å försöker hålla ordning å sånt så brukar det ändå hända saker på själv dagen då jag ska iväg.. idag hade vi två insidenter först så hade min överlucka bak på släpet fryst fast å jag kunde inte lasta som planerat... tur så kom pappa å fixade.
Väl framme på runsten när jag skulle ta ut mollie efter vi varit där en stund så hade Mollan lyckats låsa på insidan och jag fick istälelt inte ut hästen. suck men det är ju sånt som händer alltid när jag är i farten påväg till eller från tävlingar/utställningar, funderar på och skriva alla händelser som jag spontant minns här på bloggen,

här är iaf en klipp från idag:



Godnatt kompisaar! laddar för en ny vecka nu med spännande utmaningar :)


Kommentarer
NellieB

sv. ja tror dom sa att dom vill visa en bredd för att få fler som vill se programmet. D är många som inte rider som tittar på programmet. Då e allt runt roligare lixom. Vi träna för RGB i en timme. Så lite tråkigt tyckte mina päron att d va att man inte såg mer. Vi hade hopp träning å jag hoppa en 1m bana för Roffe. Så kom han m tips å så.

2012-02-26 @ 23:04:16
URL: http://nellieberntsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0