Fredag

Fredag är här, för mig är det igentligen inte så speciellt med fredag då jag inte jobbar som en vanlig svensson.. Sen är det ju såklart kul när mina vänner är lediga och man kan umgås.

Idag ska jag på möte kl.11 på mitt jobb, hoppas på att få lite fler timmar :)

Tanken med Mollie idag är nog att skritta ut i eftermiddag i snön och ta med mig Lucas på en liten tur. Men allt kan hända och jag hinner säkert ändra mig är lite dålig på och hålla min planering vilket jag borde bli bättre på.

Lucas skulle jag ju vilja träna oxå, kanske börja grunden till klockan så jag kan börja dirigera honom sen :) men får se om jag hinner det innan det blir mörkt, annars får ju han sitt när vi skrittar i skogen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0