Hoppning

Då är jag hemkommen från stallet, först va jag på norra och hoppade Maya!
Så himla fin häst å så välriden och rolig att rida, älskar och hoppa den hästen då hon hoppar så väl och med hela kroppen :)

Nicole la upp film på facebook så kan tyvärr inte lägga upp den här men hoppade allafall ett 120 hinder så de va kul.

Mollie har fått nya skor i dag och va som vanligt en ängel å sko vilket e så kul! Hon får vila idag och i morgon så rider jag på fredag igen.. måste rida iaf två dagar innan pay and jump, blev ingen hoppning innan då jag kände att hennes skoning inte va det bästa och hoppa på.

Nu blir det lite middag å vänta att Big Brother ska börja :) sticker in nått blogg inlägg senare säkert..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0