Lilleman


Mantovani
"Lilleman"
1999
E. Marwin U. Taburina UE. Tamburin

Lilleman som han kallades när han bodde hos mig köpte jag somaren 2006 och sålde i början av 2011, en valack med hjärtat på rätt ställe. Snällare häst får man leta efter, med ett hjärta av guld bar han runt på mig och tog placeringar. Köpte honom som outbildad 7 åring, han var som att rida en 4 åring i utbildningen och 171 cm hög. Han lärde mig så mycket och har haft sånt tålamod med mig att bättre häst kan man nog inte ha.

Jag sålde honom då jag tröttnade på att tävla och denna häst älskar och tävla, jag hade svårt och hitta motivation till ridningen och valde därför att tänka på honom och vad han ville göra, men om mitt hjärta hade fått bestämma hade han fått bo hemma på mammas å pappas tomt.. Jag saknar honom så men jag vet att han har det bra där han är nu!



Kommentarer
Nora

ÅÅÅÅÅÅÅÅ GULLE på första bilden! Saknar den lilla hästen :(

2012-02-17 @ 10:03:42
URL: http://nliife.blogg.se/
Bara så du vet..

Kollade annonser och hittade honom så jag sökte på hans namn och hamnae här tillslut, tänkte bara säga att han är till salu nu..



http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=621897&inriktning=&typ=

2012-06-20 @ 01:08:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0