mycket

Ja det är alltid mycket å komma ihåg å hålla koll på, just nu sitter jag och kollar hundutställningar.. Man måste minsan åka en bit om man ska ställa nu i mars/april, sen i maj så börjar det bli lite saker närmre och då får man börja välja vad som är mest intressant..

Just nu går funderingar kring ssrks utställning i gävle den 25 mars..

Sen tror jag inte jag ställer förens ullriksdal i maj, den utställningen brukar vara fin :)

Förutom utställning så vill jag ju sattsa på jakten i år och då måste man oxå välja om man ska hoppa över en utställning för att kanske försöka träna och komma till start på jakt prov och dessutom så vill jag ju tävla med Mollie, det blir väldigt mycket att välja vad jag tycker är prio ett..



Kommentarer
julia

Ja de ska men då kommer vi ses, vi brukar komma när de är 80. :)

2012-02-19 @ 10:57:06
URL: http://satsning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0