Natti

Då är jag åter hemma på ön, känns tryggt..
Shit va dåligt väder det var när jag åkte hem, fick toksladd å den höll i länge så jag trodde inte jag skulle reda ut den utan köra ner i diket å dö... Inte kul.
Jag har svårt för snö, jag hatar den faktiskt å det spelar ingen roll hur folk tjatar om att det är snö 4 månader om året varför gnälla om ngt du inte kan rå över flytta till annat land så slipper du gnälla, om det vore så enkelt att "bara" flytta hade jag gjort det.. Men jag älskar Sverige sommartid, jag bor på en vacker ö i skärgården i Stockholm, på sommaren är det obeskrivlig vackert här!! Men vinter tid så hatar jag det !

Missa melodifestivalen men inser genom Facebook att det va ju bara skit ändå så radion i bilen spelade bättre musik :)

I morgon måste jag sätta en plan för Mollies träningsvecka inför pay and jumpen samt kolla på lite utställningar som jag vill åka på :)

Natti folket



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0