Pay and jump

Då har vi varit på vår första pay and jump!

Jag är nöjd då jag tog mig igenom båda gångerna. Hade ingen bra uppladdning i första rundan å fick mycket stopp samt en ofrivillig avsittning men hon hoppade väldigt väl å så, jag bestämde mig för att rida om banan i samma höjd istället för att rida 90cm tänkte att hon skulle slippa få en dålig runda till..

I andra rundan stanna hon inte alls dok rev men jag hade mkt bättre rytm och hon var med på noterna å kämpade väl, hon va trött å orkade inte lyfta på fötterna ;)

Jag är väldigt nöjd med dagen då mitt mål var att inte åka av å skada mig samt fullfölja banan! Hon skötte sig bra med lastningen både dit å hem, hade endast lite problem vid uppsittningen å precis när jag kommit upp men inget som jag kan vara jätte missnöjd med..

Trött efter en fullspäckad helg å nu blir det thaimat med Madde å Rikard :) ska fundera på om ni ska få se film från rundorna.. Kanske



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0