ponnyakuten

Tittat på PA som vanligt såhär på söndagkvällen..

Är faktiskt lite besviken på årets program, de har 30 minuter som de visar programmet på de upprepar ju för tusan 100 gånger vad Sherin hade sagt om dagens pass, jag e fan inte dum i huvudet å kan lyssna de kunde använt upprepningstiden till något viktigare typ andra barns problem eller så.. men nä upprepning i 10 min e bra.
Sen visar de bilder hela tiden på barnen å de får hela tiden upprepa varför de är där, på allvar om man inte följer pa så får man ta att man missar varför de är där jag har hört varje gång nu varför de är där å jag vet de..

Sen tycker jag att bröderna Zetterman inte passar i barntv, de går runt med spön hela tiden i programmet och när Daniel tränade hon med Musse så piskade han på hästen från marken vilket jag tycker inte är speciellt trevligt på barnkanalen.. dessutom pratar Tobbe om att man ska ha komunikation och förtroende sins emellan häst och ryttare, medans gästtränarna piskar på ponnyerna lite motsägande.

Idag var det Alexander som hade träningen, han e duktig på att rida ingen snack om saken men han verkade inte vara speciellt pedagoisk med barnen det man såg i tv rutan tyckte inte jag var speciellt pedagogiskt iallafall. Tyckte Lisen Bratt Fredicson skulle få komma tillbaka som gäst tränare, hon var mkt bättre med barnen antagligen för att hon har egna barn.

Vad anser ni som ser/såg det?


Kommentarer
Nina

Du har helt rätt i att Lisen var bättre. Tycker att det är lite långtråkigt eftersom dom tar om samma saker hela tiden. Såg på Sportspegeln och Patrik Kittel istället.

2012-02-19 @ 20:38:39
Anonym

det du ser utav en träning som är en timme lång är 5 min. De visar ju när det händer något speciellt. Bra TV.

2012-02-19 @ 21:24:45
gotlandsryttare Karro

håller med dig SJUKT mkt !!

2012-02-19 @ 21:49:10
URL: http://karroannie.blogg.se/
Anonym

Håller helt och hållet med!! Skitdålig träning, det skapade ju inte direkt självförtroende, snarare åt andra hållet! Verkligen inte en pedagogisk tränare! Jätte trist och jag blev skitbesviken.

2012-02-19 @ 22:38:45
Ezpan

Håller faktiskt med ang att dem upprepar. Dem visade ex Martin när han pratade om att han skulle vägra ut sig ca 3-4 gånger. Man såg det ju lixom första gången! :)

2012-02-20 @ 15:28:27
URL: http://ezpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0