Rambos Ruby


Rambos Ruby xx
1996

Min första egna storhäst, ett fullblod med mycket humör och egen vilja. Jag tävlade bara henne i ca 1 år då det visade sig att hon brytit bägge griffelbenen fram och hennes tid som tävlingshäst var över och hon blev triangelmärkt och såldes som avelsto.

Denna häst kämpade på och jag fick placeringar i 1 meter med henne. Hon var egentligen inte den optimala första storhästen då hon hade humör utöver det vanliga och kunde ge en å annan spark mot folk om det inte passade, men hon hade vinnerskalle och hade gått löp länge. Väldigt svår riden häst.



Kommentarer
Emelie

Hej!
Gud vad kul att jag äntligen hittat en gammal ägare åt Rambo :) vad roligt att hon vart så duktig i hoppningen! :) nu gåt hon på en gård med sitt sto föl Wonder strike som föddes i Juli :)

Svar: hej! kul att du skriver, är det du som har henne nu? hon står fortfarande skriven på mig så hoppas på ägarbyte snart..
teamsommar.blogg.se

2013-08-12 @ 22:42:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0