slut på dagen

Dagen e slut som alltid vid denna tid, har tittat på Bigbrother som alltid ;)

Jag har haft otroligt mkt unika besökare idag vilket är så kul och jag hälsar alla nya läsare välkomna..

Sitter här nu och funderar på om jag ska åka på pay and jump på söndag eller om jag ska åka och träna Lucas i jakt på söndag, frågan är svår det är detta som är så jobbigt att hålla på med två saker att det kommer och krocka då handlar allt om prioritering vad jag tycker är roligtas, dock har jag inget bra svar på vad som e roligast..

Båda djuren är ju i inlärningsfaser, det händer otroligt mycket med dem just nu när de lär sig saker vilket är så kul och följa samt vara delaktig i..

Så jag får nog bolla lite med mig själv om vad som är viktigast just nu och egentligen borde Mollie ha förtur på att få göra saker då hon hade minst saker å göra förra året, samtidigt känns det nästan som att hundgrejer är lite roligare en hästvärlden. jag är verkligen splittrad i det men kan ibland känna att hunden är roligare än hästen på något konstigt sätt..

Såg att det finns två pay and jump i mars, en i södertälje 25 och en 31 på runsten om jag ska låta henne så smälta helgens utflykt och köra på i nästa månad igen istället å då kanske åka två gånger på samma vecka.. allt e en stor balansgång faktiskt!

Ska suga lite på karamellen iallafall å fundera lite på vad jag vill göra på söndag!
Må så gott å sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0