söndag

Känslan som uppstår när man kommer till stallet å hästen har tappat 2 av 4 skor :)

Ja somsagt tur att hon e 4år så man kan longera lite halvdåligt i ridhuset då det inte gör så mkt om hon inte går stenhårt :) haha.. latis jag e.

Hon va pigg idag, visade lite hur hon kan göra fina konster så jag e glad att jag inte red idag, får nog longera lite innan jag sitter upp i morgon, försöker hålla mig till schemat å rida ändå om hon inte får jätte ont i tassarna.
Sen försökte jag mig på å raka lite på frambenen då hon aldrig torkar där vilket resluterat i rasp :( inge kul å hon tyckte inte raka benen var någon hitt så vacker blev det inte men lite lättare å tvätta sen fick jag snabbt springa på möte.

Nu har jag kollat lite i tdb efter tävlingar men hittar inget jag vill åka på, så jag masar mig till tvn nu för lite ponnyakuten!!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0