tjohoo

Godmorgon världen, här sitter jag å velar om jag ska klippa av mig allt hår eller låta det få gro vidare som ogräs.. men jag velar nog på tills dess jag sitter hemma hos Emelie å måste bestämma mig helt enkelt..

Nu på morgonen har jag suttit å läst massa bloggar där de kastar skit på varandra, jag blir faccinerad över hur man ens orkar bråka om skitsaker.. Har man inte tillräckligt bra självförtroende så man kan skaka av sig skit så man måste hänga ut varandra genom datorskärmen för att få andra att oxå kasta skit på dem..

Jag anser att folk som hänger ut en annan person via sin blogg har så dåligt självförtroende att den måste få andras bekräftelse att den tycker och tänker rätt samt även få med sig dem å kasta skit på den personen.. oavsett om personen som hängts ut har gjort fel så är det inte okej å göra så. Det är inte okej att vara elak, det visar bara på att man sjunker till samma nivå..
patetiskt..

Nu ska jag äta lite frukost sen åka till emelie :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0