trött..

Hm.. jag borde gå och sova nu helt klart, men det är ju så kul med vissa saker när man kommer igång så som med bloggen :)

Idag har jag lagt in massa tidsinställda inlägg som kommer å komma även när jag itne sitter vid datorn!

Tittat på Alfonsbilder idag, jag får verkligen svårt och andas man kan tycka att det är ju bara en hund och jag har ju Lucas nu å bla bla bla..
Alfons var inte bara en hund, han var min bäste vän och min livsgnista. Jag saknar honom så och vill inget annat än att få haft honom här just nu.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst för att försöka förklara men jag tror det är svårt och förstå om man inte haft ett djur, framförallt inte haft ett sånt djur som man vet att man bara får en gång i livet som har det där lilla lilla extra.
Jag älskar alla mina djur och de är det viktigaste för mig på jorden, men Alfons hade något som ingen av dem andra hade/har, han var något mer.. Han var nog en riktig ängel <3

natti natti folket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0