Alfons



1 år av saknad, smärta och tårar! Jag önskade du kunde vara här igen med mig <3

Jag saknar dig något så oerhört, jag tänker på dig varje dag.
Vissa dagar har jag svårt och andas, du var något så speciellt för mig och det finns nog inget som kan få mig att ändra på det. Du var en såndär hund man bara får en gång i livet och du togs verkligen bort från mig alldeles för tidigt, jag fick låna en ängel för en stund.

För ett år sen så vaknade jag och insåg att dina ögon svullnat igen och att du hade så ont i kroppen att du knappt ville gå. Att du väldens snällaste hund morrade åt veterinären fick mig att inse att min älskade hund var uppäten av en fruktansvärd smärta. Jag tog beslutet efter 6 timmar hos veterinären att du skulle få somna in för alltid.

Jag saknar dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0