dagen till sin ända..

Då har jag hunnit med rätt mycket endå trotts seg start i morse..

Vid lunch gick jag ut och tränade Lucas med ganska mycket intesiv grejer, mycket olika saker så han fick verkligen tänka efter vad det var för uppgifter jag gav honom.. övade lite stopsignal, det är svårt å påverka honom när han väl fått springa på en dummy så är det lite det som gäller, vad matte säger är skit samma.. på det hela taget är jag rätt nöjd med träningen.. lite trams vid söket som jag la ut samt lite trams med avlämningar, men gjorde ingen stor grej av det.

Sen blev det Mollie lite snabbt, tömkörde idag med å hon va sååå fin himla kul när hon verkligen gör det hon ska!

Pratat med henne uppfödare och fått lite tips om övningar jag ska göra för å få ordning på galoppen samt tyckte hon efter hon sett filmer att jag borde starta dressyr :)
Jag gillar Mollies uppfödare hon är så gullig och blir alltid så glad när jag hör av mig och är otrolgit tacksam för att vi har kontakt, hennes hemsida är : www.ciccih.se

Åt middag med Tessan hos Tessans mormor :)
Nu big brother


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0