Död

I dag kommer nog bloggen va rätt död, jag börjar jobba om en och enhalv timme så då har ja inte tid å blogga förens vid elva ikväll då jag kommer hem, det blir långpass idag på 12 timmars arbete :)

Lucas ska vara med Tessan å Daisy idag å busa, sen hämtar mamma honom åt mig.

Julia tar hand om Mollie dock går det ju bara å longera henne trist nog :( så jävla tråkigt det här med såret på ryggen jag som började komma igång å rida ordentligt å sådär men som sagt det kunde vart värre än vad det är.



Kommentarer
NellieB

Oj ta inte död på dej på jobbet. Du skrev att d fanns många fina ponnisar. Vet du elr ser elr hör om nån fin c ponny så får du mejla mej ;)



Ha en bra arbets dag :)



Kram

2012-03-02 @ 19:59:20
URL: http://Nellieberntsson.se
Fanny Jaensson

fin blogg! Tråkigt det där med såret, hoppas det läker fort! kram

2012-03-04 @ 14:08:47
URL: http://hovskrape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0