..

Fått höra att jag e dålig på å upptadera, tycker ändå jag e rätt okej.. men men här kommer lite om min dag:
Jobbade i morse, mådde faktiskt inte alls bra i morse när jag vakna, jag frös massor å hade snor i huvudet men körde på ett par timmar på jobbet.

Sen blev det lunch med världens bästa Carin! <3 Tack för lunchen fina du!

Eftersom min älskade Lucas inte gillar å sova i min säng så åkte jag å köpte en ny säng i till honom så han har det mjukt på golvet.. jag vill verkligen att han ska sova i min säng på nätterna men han vägrar.. så trist hund.
En bild på min söthund i hans tyska säng :)


När jag varit  å handlad styrde jag bilen mot sandö för att rida på mollie.
Hon va riktigt fin idag :) hon blir bara starkare å starkare så det känns riktigt kul att det går åt rätt håll, vi övade mkt skänkelvikningar i trav idag å lite serpentiner å några galoppfattningar samt så fick hon sträcka ut på rakt spår, funderar på å tömköra lite i morgonbitti innan jag åker till runsten för att minnimera risken att hon är för på tårna när jag kommer dit..
ska fundera lite över natten på det allternativet.

Nu blir det en liten stund till vid datorn å sen soooova!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0