Min dag

Började förmiddagen med att fika med Carin <3 mysigt vi babbla som vanligt under en timme, sen for jag ut till Tottas hus där hennes hundar väntade på mig :)

Mest sovit å degat idag, varit riktigt trött.. Jag sov länge i morse sen somnade jag även mitt på dagen igen så vi får väll se om jag somnar ikväll....

Tog stallet på kvällen, det var träning i ridhuset så jag kunde inte longera idag :( men mockade å fixade hö å vatten, pussade lite på henne innan jag åkte. Idag fick Lucas vara med en stund i stallet han tyckte det var riktigt kul :)

I morgon blir det Helena träff på morgonen sen blir det stallet mitt på dagen å på eftermiddagen blir det Carin tid igen :) å så träffa min gamla vän Lisa som jag gick i skolan med!

Snart Big brother men först Sofias änglar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0