ny dag nya möjligheter

Men godmorgon världen!

Idag blir det hundträning för lucas, apportering står på schemat :)
Det älskar både jag och han så just nu funderar jag på vart vi ska gå nånstans..
Sen ska jag försöka hitta en bra affär på nätet att köpa nya dummys ifrån då mina inte alls är speciellt bra, de har tappat fyllningen på nått sjukt vis så det behövs nya..

Sen blir det stallet! <3
Jag ska longera Mollan då hon fortfarande har skavsåret på ryggen :( så sjukt jävla trist...
Hon har vilat i två dagar så hon lär nog vara piggilin :) haha gulle häst.
Sen ska jag rida Hudson Bay (Hubbe) ska bli mysigt, han e så fin gamle mannen!

Å stallkänslan slutar inte det, för sen åker jag till ett annat stall för å fika med bästa Carin å sen åker vi till hennes andra häst för å se när min gamla klasskompis Lisa ska rida den, sånt sammanträffande att hon flyttat hit, såå kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0