Söndag

Idag körde jag stallet tidigt i morse då jag snart ska åka iväg på dressyrtävling med Nicole!

Red för första gången idag på två veckor, hon kändes riktigt riktigt fin i skritt och trav! Så kul att lite tömkörning kan ge så mycket!
Vi alla underskattar tömkörning så mycket, men det ger verkligen riktigt fina hästar genom att tömköra, galoppen är fortfarande riktigt svårt uppsuttet så kommer lägga mer tid i tömkörningen på just den biten då hon slippe bära upp mig och hålla koll på sig själv!

Högervarvet i traven idag fick jag verkligen igenom hennes strul å de va så kul och skönt!
Den där lilla hästen kan få mig så himla glad! <3

Nu måste jag rusa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0