tillbaka!

Nu e jag tillbaka i datorvärlden efter tre dagars kvällsarbete!

Idag tar jag det väldigt lugnt då jag är rätt trött efter helgen med alla nya intryck å instruktioner :)

Tror att mollie får bli longerad i dag oxå, det går iallafall åt rätt håll med hennes utslag, hon ska för övrigt få två nya hagkompisar Hubbe å Wille om de inte börjar slåss :)
Då får jag bygga mig en egen hage, men i den nya hagen kommer hon iaf få gå ute längre å i bättre terräng!

Hade velat träna Lucas idag men insåg precis att alla dummys ligger i min bil som står på verkstan, tyyypiskt.. å att min visselpip e på sös hos mamma så träningen får vänta tills i morgon hoppas på lika fint väder då som idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0