torsdag.

Idag så började jag dagen med att inte må så speciellt bra, var rätt ledsen faktiskt å nedstämd.
Tog mig ut i solen och i skogen med min älskade hund Lucas samt en liten dummy för att träna tecken å så..
Har redan skrivit ett inlägg om hans träning..

Efter promisen mådde jag något bättre men fortfarande sådär..
åkte till jobbet å har kört på där hela dagen fram till 17 å fått lära mig massa nytt idag så är rätt trött i kolan å ska ju jobba i morgon igen från kl 6..

Åkte sedan ut till stallet till min lilla häst som börjar bli sådär vårigt gul som bara hon blir på våren :)
Har hittat mina handtag som jag blivit tillsagd att börja använda igen så sagt å gjort satte på mina handtag på tyglarna igen och hade verkligen en sååå bra ridkänsla i handen idag, asså dessa handtag är verkligen guld värda även om de är till för handikappade så älskar jag dem!! Dom e min räddning.
Lilla hästen var såå fin idag och vi övade mycket skänkelvikning och galoppfattningarn så hon va nog rätt trött på slutet.. hon blev lite arg på mig när jag sa till henne ibland men så länge det är små saker hon gör så sitter jag kvar..
Blev väldigt gald över å rida henne idag!
Så nu är jag trött men otroligt glad över dagen!
Här är en bild på min förra häst å på tyglarna sitter handtagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0