träning..

Började i morse å träna lite med Lucas innan jag åkte till jobbet.
Idag träna vi mkt att lära sig stoppsignal vilket verkar vara en mkt svår uppgift, jag har dummyn i handen samt en kotte låssas kasta iväg dummyn men kastar kotten lucas skuttar iväg för å hitta dummyn å då blåser jag i pipan tills han kollar på mig och då får han den... men att sedan läga ut en dummy å skicka för att blåsa stopp går inte..

Vi träna även lite tecken å att han inte alltid får hämta..
sen satte jag honom ner å kasta dummy nära honom å så skulle han sitta kvar å så :)
Lite basic övningar men han gjorde det bra :)

Jobbade under dagen å tog mig sen ut till stallet för å ta hand om min fina prinsessa, tömkörde henne gjorde även det igår å så får jag rida i morgon.
Hon är lugn å harmonisk nu när man tömkör, det vore bra om hon va det även på lördag.

Sen har jag åkt gymmet för å träna mig själv oxå :) håller på å komma iform tänkte jag!
Nu blire det att soooova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0