tycker till

Det här med å blogga.
Det finns ju inget direkt rätt å fel om vad man ska använda sin blogg till..

Vissa använder den som en dagbok, andra för att provsera, vissa använder den för att få ut information, vissa att publisera bilder..

Vad är en blogg egentligen?

Jag använder min blogg som en dagbok för mig själv så jag kan gå tillbaka å se vad jag gjort för ett par dagar sen, jag använder den så att om det är någon annan vän eller dyligt som vill veta vad jag gjort idag så kan de läsa det här, jag använder även min blogg för att ge med mig av mina erfarenheter som t.ex. hundträning och unghästutbildning. Jag använder den för att kunna utrycka mig i skrift om mina känslor och tankar om olika saker.

Varför valde jag att ha en öppen blogg?

Det är ofta jag använder Facebook till att utrycka vad jag tänker och känner men kan inte riktigt få med allt där så då är det bättre att kunna göra det här där det finns mer plats. Det är alltid kul och dela med sig av en del utav livet till andra..


Ni som läser denna blogg och bloggar, varför bloggar ni?


Kommentarer
vira

För att vänner jag inte träffar för att de bor långt bort ska se vad jag gör. Jag ska även sommarjobba med hästar i england i sommar och vill då att folk ska kunna följa mig ;)

2012-03-07 @ 11:32:20
URL: http://viras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0