ur fas

Borde verkligen inte sitta uppe i kväll för jag har en lång dag att gå i morgon, ska jobba 10-22..
Sen blir det 15-22 både lördag och söndag denna helg så hundträningen som var inplanerad rök.. men jobba måste man annars blir det trist stämning..

Jag är lite ut fas när det gäller sömnen, jag somnar sent på natten å vaknar tidigt trött. Det var länge sen jag hade sömnproblem å vill verkligen inte hamna där igen för det är så påfrestande och tar grymt mkt energi, å utan energi blir jag ledsen å få ångest å det leder i sin tur att jag inte blir hungrig å får svårt å äta, fantastisk ond cirkel..

Hoppas på att sömnen infinner sig snart helt enkelt!

Lucas ska vara med mamma hela helgen, åå va jag ska sakna honom <3 Det är väldigt sällan jag inte har honom vid min sida, nästan aldrig faktiskt.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0