bloggtorka

ja det går trögt å blogga mest för att jag inte riktigt hinner med det med allt annat..
igår kom Cola hem till mig igen, å va jag saktnat den hunden å va jag tycker mycket om henne fast hon e lite busig :) men det är okej när man e 7 år att man hittar på saker med glimten i ögat.. som att ligga i soffan blöt å dan fast jag säger nej.. men hon e ju så gullig så okej då haha Lucas skulle aldrig få göra så..
Lucas blir så våghalsig när Cola är med, men på något sätt har jag lärt mig att han kommer ju tillbaka förr eller senare när han far i väg för sig själv i skogen..
å va de har badat idag hundarna, hundra gånger om men som sagt det har varit 20 grader så inte så konsigt, men till helgen ska det bli snö å kallt, snälla låt det bara vara fint, grönt å varmt nu!!
Till helgen går även vår första start i lokal tävling, kommer bli spännande å se hur damen hanterar det, det har ju gått ganska bra de senaste två gångerna.. men nu är vi på ny tävlingsplats men ska longera innan första start så det borde gå ganska bra kan vi hoppas på :)
idag har mollie fått hoppa ett sockerbits hinder och verkligne fått träna lydnad, halt innan hindret å halt efter hindret allt för att sluta dra å ha sig.. det va superjobbigt så fick bada efteråt å gå i en hage å äta em höt medans jag mockade å sånt.
nu dax å sova trött tjej ab...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0