Dagen..

Denna dag har inte blivit som jag planerat..

Började morgonen med å mysa med doggsen å sen gå en runda med dem. Var på möte i ca 1 timme innan jag begav mig till stallet för å rensa ur å städa efter mig..

Mitt i städandet av boxen får jag sms om att min "lilla systers" värkar hade börjat och att de åkte t bb, så jag kastade in hästen åkte till det nya stället ställde in henne i en box. Åkt sen hem bytte kläder å koppla av släpet åkte tillbaka t stallet å släppte uthenne i sommarhagen med två andra hästar, myyyys för henne!

Sen for jag raka vägen in till SÖS å bb för å vara med när den lilla bebisen skulle komma!

20.07 kom lilla tjejen till värden 52 cm lång och 3895gram vägde hon! Jag fick klippa navelsträngen vilken konstig men härlig känsla.. Ja men nu e jag mentalt helt slut!!! Haha så dax å krypa ner i sängen för en ny dag i morgon helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0