dåligt..

Idag var jag å amanda ute på promenad i 2 timmar runt sjön, sååå mysigt..
Prommisen började inte så bra när lucas helt plötsligt bara börja skrika av smärta :( jag fick lite panik när han bara sätt å skrek en bit ifrån vägen, men haltandes tog han sig till oss å jag kände igenom hans framben men kunde inte se att något var tokigt, så kopplade honom å vi gick en bit å efter ett par dopp i sjön så var han som vanligt igen, tror han måste sträckt sig eller så..
Sen har jag varit på begravning och det är ju alltid tungt å sorligt, den var så fin <3 Hennes sadel, hjälm och ridstövlar stod vid kistan.. det är alltid lite overkligt man fattar inte riktigt att hon inte finns längre.
Sen så har jag ju min plan med Mollie å den sprack dag ett.. hahaha så dåligt av mig, min tömkörningsgjord ligger hemma hos mamma å pappa så då kunde jag inte tömköra men bestämde mig för å rida istället med tidemantygel... hon är inte så pigg å busig längre som hon va för två veckor sen vilket är väldigt skönt.
Övade massa övergångar från trav till galopp, gick sådär kändes lite som kvantitet före kvalite idag men har iallafall ridit å försökt mig på nån typ av öving i gympaskor å mjukisbrallo, så bra på en 4åring...
Bestämde mig för att rida i morgon med, ska ta fram vattenmatta å sockerbits hinder å öva på det ifa det dyker upp på nästa helgs tävling.,..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0