..

Det blev vilodag för Mollie idag med då det var hoppträning i ridhuset å lite sånt... var egentligen jätte sugen på å galoppa i en hage på gräset men man får inte det så jag fick hoppa den iden trist nog.. det hade varit så mysigt :)
Hundarna har oxå fått vila från träning och bara fått gå på promenader :)
Just nu funderar jag mycket på mina planer med djuren och vad målen för i år är.
Lucas vill jag ju starta på jaktprov och helst får ett 1:a pris men det krävs mycket träning för det men vi kämpar på och än har inte jag gett upp mitt mål!
Mollies mål är ju championatet, å för ett tag sen såg det rätt mörkt ut på den fronten men efter helgens tävling så tändes hoppet upp igen och att kunna kvala.. Det krävs 3 felfria 1metershoppningar på lägst lokal nivå.. Det kostar ganska mycket å anmäla till att få kvala men jag tror att jag ska försöka..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0