Kommentarer

Folk som inte kan stå för det dom skriver kan väll bara skita i å skriva...?! Annars plockar jag bort kommentar funktionen..

Vad var det som va synd om min häst i torsdags? Att jag banka över henne över hinderna?!
Då undrar jag hur tänkte du lära en häst å hoppa? Ingen skänkel om å hoppas på att den vill gå över utan din hjälp?

Du är så välkommen å komma hem till mig å visa dina metoder på min häst för att hon ska hoppa titthinder! När kommer du?
Nä just det din lilla fegis du våga knappt skriva ditt namn... Moget! Stå för det du tycker eller håll käft!

Blir så irriterad över folk som slänger ur sig kommentarer så kan de inte ens stå för dem sen av nån underlig anledning, de kan sitta å kaxa genom datorskärmen men när de möter mothugg så e de tysta som möss!!!

Anna du som kommenter i går om att det va synd om min häst, ta å förklara dig!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0