leedig

idag är jag ledig, så skönt :)

Började dagen med ett tandläkarbesök, inte alltid så kul då jag är rätt rädd för tandläkaren.. men jag har ju haft så ont i min tand så nu ska den opereras ut.. sen stannade jag även till på expert å köpte en ny kabel till tvn då lucas åt upp den som fanns.. mmm så gott..

Sen hem till mamma å pappa för å polera bilen för hand i en härlig hand tvätt å så fin den blev :)

Efter det tog jag lite siesta för jag va lite trött faktiskt.. mest mentalt efter dagens besök hos tandläkaren.

For till stallet en snabb visit.. där var även min gamla klass kompis Denize å höll på med en annan gammal skol kompis häst. babbla lite med henne innan jag tog mig hem igen.

Mollie får vila då hon behöver det, snart ska jag bege mig till anna för å träna med lucas, jippi!!!  måste byta om nu å försöka hinna till banken å få ny bankdosa då även den fått ett ny ansikte med hjälp av lucas!

Lägger kanske in lite tids inställt inlägg innan åt er ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0